fredag den 12. april 2013

Krympeplastastisk

Så skete det igen - en kedelig fredag aften slog det mig pludselig kl. 23, at jeg da liiige skulle lave lidt krea inden sengetid. Denne gang blev det lidt krympeplast-stjerner, jeg rystede ud af ærmet med hjælp fra mit nyindkøbte stansejern og en sort permanent marker:


Nogle stjerner fik huller, så de kan komme på hoops, og resten får formodentlig en gang smykkelim og en ørestikker.



En anden gang vil det måske være en idé at være mindre træt og have bedre lys under sådan et projekt. Oh well...

Nu vil jeg tage mig sammen og finde sengen, så jeg kan komme op i morgen og forhåbentligt både nå at komme i gang med nogle af mine andre kommende kreaprojekter og besøge fitnesscentret til en gang "lad-os-danse-så-det-virker-sjovere-at-svede-amok" , inden jeg får besøg af min skønne, gravide og fellow krea-loving veninde. 
Nighty night, Blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar