mandag den 27. maj 2013

Fliseeventyr

For nogle uger siden postede jeg et billede af de skønne ting, jeg slæbte med hjem fra Lagerhaus i Malmø - en af dem var stickers til forskønnelse af kedelige fliser. En overordentlig god idé, når man som os bor i lejebolig med dertilhørende kedeligt inventar med begrænsede ændringsmuligheder.

Efter en del overvejelser omkring tilfældig fordeling versus et afgrænset felt, tog jeg mig så endelig i går sammen til at få afsprittet de kedelige køkkenfliser og kaste mig ud i det.
Og konklusionen: Det var super let (selvom det kræver lidt snilde at undgå for mange bobler og få stickerne til at sidde nogenlunde lige) og resultatet taler vist for sig selv:

FØR: Meget kønsløst køkken


EFTER: Køkken med retro-feel og spilopper







 .  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar