mandag den 13. maj 2013

Lagerhaus og flise-stickers

I butikken Lagerhaus i Malmø gik min veninde og jeg lidt amok - her er noget af det, der røg i min (pink!) kurv:



Et lille samsurium af lækkerhed til indretningen bestående af farverige knopper til badeværelset, kæk to-to-liste til køleskabet, fine postkort til pynt i rammer, lille smykkeholder i porcelæn med en sød ugle og sidst men ikke mindst: flise-stickers med sort-hvidt mønster.

Sidstnævnte er jeg mest spændt på at få påklistret og synes jeg var lidt af et scoop til 29 svenske kroner. Da vi både har temmelig kedelige, hvide fliser på badeværelset og i køkkenet var første spørgsmål, hvilket rum, der skal være så heldigt at blive smukkeseret. Valget faldt på køkkenet, hvor jeg håber de kan distrahere fra vores slidte køkkenelementer. Men så er næste spørgsmål, hvorvidt de skal fordeles jævnt i et felt eller i en række - eller om det faktisk er pænere, hvis de forekommer lidt tilfældigt.... 

Her er et par billeder, som jeg lader mig inspirere af:

(Billedet er lånt fra http://tigerlilysbook.blogspot.dk/2011/05/apt-project-ideas-for-bathroom-and.html)
 Hvad synes du er skønnest?



Pssst!...UPDATE på fliseeventyret findes her, og det blev fint, hvis jeg selv skal sige det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar