torsdag den 6. juni 2013

Korkcoasters

På kraftig opfordring fra min veninde i tirsdags og så igen på hendes skønne blog her i dag, deler jeg hermed mit første korkcoasterprojekt. 



Hvad skal man bruge?

- Coasters i kork (mine er fra Kløverblad købt i Bilka)
- God permanent tusch (ikke bare den billige sprittusch fra Tiger, har jeg lært af bitter erfaring) 


Grunden til at jeg har tøvet med at dele resultatet er, at jeg ikke er helt tilfreds - ikke mindst fordi tuschen løb lidt ud, så stregen ikke blev så klart afgrænset, som jeg kunne have ønsket. Og så var det ét af de projekter,jeg pludselig kastede mig over en sen aften med dårligt lys og uden plan. Oh well. Så lur mig, om der ikke pludselig bliver produceret nogle nye, som jeg kan dele med lidt større entusiasme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar