lørdag den 10. august 2013

Nyt på hjemmefronten

Efter noget tids stilhed her på bloggen synes jeg hellere, at jeg må dele nogle af de nye småting, der pynter herhjemme:


Sofaens nye beboer - en fin ørn fra Marie Sohl.



Perlerne er kommet op på væggen hos Munk og Klimt sammen med små blokke med street art, som vi har købt med hjem fra vores skønne ferie i London.



Det her skilt måtte jeg bare eje, da jeg så det i Søstrene Grene for nogle uger siden. Vi så det simpelthen over ALT og i utallige versioner i London, men kunne desværre ikke lige bestemme os for, om det skulle med hjem...til min fortrydelse, da vi landede i Tilst igen. Ha! Det lykkedes alligevel...



På besøg hos min mor i Sønderjylland sidste weekend fik vi pludselig lyst til at lege med perler - det kom der disse fine små skåle ud af. Min kæreste har lavet den lille og jeg den lidt større. Men hvad pokker putter man lige i sådan nogle små dimserier?



Spejlet i soveværelset er endelig blevet gult - meget gult! Takket være Belton Molotow spraymaling i farven "signal yellow". Det passer super fint til min lysestage i den anden ende af rummet, der er et loppefund fra Malmø. Se selv:


Og de fine papirskugler har endelig fået en mere permanent ophængsløsning.


Og sidst men ikke mindst så er min (kopi-)Eames-gyngestol ENDELIG kommet! Hurra! Jeg bestilte den først på foråret fra Infurn og var ikke lige klar over, at den først skulle produceres, inden den kunne komme hjem til mig. Ups.... 

Jeg har altid syntes, den er mega fin og stylish, så jeg er en stolt ejer. Jeg mangler bare lige den helt rette placering og den perfekte pude. Stay tuned! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar