fredag den 3. oktober 2014

Babybuks med plads til blerumpe


Jeg har længe villet sy babybukser i noget fint mørklilla babyfløjl, jeg har haft liggende i månedsvis, men har bare ikke været i humør til at sy en klassisk fløjlsbuks. Da jeg så så de her fine bukser fra NoaNoa i Babysam forleden dag, fik jeg lyst til at kreere mit eget mønster til en berberbuks med god plads til blerumpe og smalle ben, som den lille fugls fødder ikke så let bliver fanget i, når hun spræller amok. 
Jeg lavede selv mønsteret baseret på nogle små posede shorts, som Maise er mægtigt fin i - men så bare med ben. Udgaven jeg har lavet nu er med folder for og bag og ribkant, men jeg tænker sagtens modellen kan bære elastikkant en anden gang. 
Hey, jeg har lavet mit eget mønster OG bukserne var ret hurtigt lavet og passer lillepigen så fint - det skal fejres med kaffe og Netflix (for nu sover hun igen, ah...).

- Beklager den dårlige billedkvalitet, men det er nu hurtigst lige at snappe dokumentationen med telefonen, nårman lige skal nå det hele på en babylurs tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar