fredag den 7. november 2014

Hagesmæk på 7 minutter

For noget tid siden købte jeg et lille stykke voksdug i den tro, at det skulle blive til de fineste hagesmække med frottébagside og mønstret kantebånd - men efter at have hørt fra min søde kreaveninde, Becca (hvis inspirerende handywork du kan se på hendes blog lige her), at almindelig voksdug bliver grim og underlig af at møde Hr. Vaskemaskine, fik det lov at ligge...
Men i dag var der krise - ikke flere rene hagesmække og en lille frøken, der er mega sej til at grisse. Ud over det hele. Ikkeen god kombi! Så derfor fattede jeg saks, knap og tråd og lavede på nul komma fem en hagesmæk, der kan tørres af og så holde så længe, som den nu kan. For jeg har voksdug nok til 3 mere.
Et meget enkelt projekt, men jeg synes alligevel, jeg ville dele det med jer i Blogland...
Hvad synes du? 
Har du lavet en lige så hurtig hagesmæk? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar