søndag den 16. november 2014

Neonøretræer

Det er jul lige om lidt. Lige. Om. Lidt. Gisp! Og for første gang skal vi holde det hos os selv, nu hvor lillepigen er kommet til. Som en rigtig ny familie. Og det lægger op til at nytænke og danne sine helt egne traditioner. Og det er da bare brand svært! Så jeg er gået i tænkeboks...
Heldigvis er det noget lettere at nytænke og være moderne på kreafronten, hvor jeg har masser af projekter i ærmet. Ikke mindst i neon. For hvorfor skulle julen ikke kunne være bøjet i neon?

De her neonfarvede juletræer til ørerne gjorde mig i hvert fald glad i førjulelåget, da jeg lavede dem - og de vakte da også glæde hos min mutti, da hun fik et par i pink i værtindegave i går. 
Hvis du kan lide min kreation, kan du nuppe idéen eller du kan hoppe over, hvor gærdet er lavest (og sjovest for mig) og købe et par i min shop på amio.dk fra lige om lidt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar