fredag den 3. april 2015

Smæk en smæk...

...sammen på ingen tid, tænkte min hjerne, da jeg var akut kreatrængende tidligere i dag. For der er nu ikke noget som et overskueligt projekt, der bliver færdigt på nul komma fem, når der er langt mellem kreasnapsene. 


...og langt mellem kreasnapsene er lige præcist hvad der er hos mig for tiden - som den larmende stilhed her på bloggen også indikerer. 
Det er desværre ikke kreasysler, der er mest tid og overskud til i det nye familieliv efter endt barsel. For selvom jeg savner det og hver dag kigger laaangt efter stofbunker og garnkurv, så er det bare som om hverdagene drukner i madpakker, logistik, arbejde, smertende krop, lege-/tumle-/hyggetid, indkøb og hvad der ellers har stjålet dagene indtil der nu pludselig stod "påske" i kalenderen og lillepigen gik endnu mere fra baby til barn, da hun først på ugen begyndte at pege og spørge "da?"...
Hvorom alting er, så tog det nu ikke ingen tid at sy savlesmækken, for min maskine og jeg var svært uenige om lykken ved at sy i frotte, som bagsidestoffet på smækken er. Som i meeeget uenige, hvilket resulterede i opsprættearbejde og ændring fra knaphulsplan til isyning af trykknap. Bum.
Men når hverdagen bumler derudaf og musikken spiller i vuggeren, så spiller det nok ikke den store rolle...


(Mønstret på tærklædesmækken har jeg hapset her: http://fruflittig.blogspot.dk/2012/02/diy-savlsmk.html?m=1
- for hvorfor bruge krudt på at lave et selv, når andre har gjort et fint stykke arbejde?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar