fredag den 28. april 2017

Når akvarel møder en kartoffel



Hvis du troede, kartoffeltryk var outdated, eller at det kun kan laves med olie-/akrylmaling, så se lige her: enkle kartoffeltryk med vandfarve. Idéen er hermed givet videre :)

Min datter og jeg maler tit med vandfarver, og en dag fik jeg lyst til at vi skulle lege med andet end pensler...til stor morskab for frøkenen. Hendes kunst blev mest til festlige brun-i-brun illustrationer af ragnarok (det har jo også sin berettigelse!), mens mit mere enkle tidsfordriv fungerer helt fint som små kort.

3 kommentarer:

  1. Hej Signe,
    Din sengeslange fangede min interesse og er jeg nu igang med en lignende til mit barnebarn.
    Mit spørgsmål går på hvad bredden er på stofstykkerne?. Jeg synes også at målene på STOF2000’s udgave er for lille. Håber på du læser min besked asap og vil give mig svar, da det er en julegaveprojekt🌲🎅.
    De venligste hilsner
    Jane

    SvarSlet
  2. Hej Jane. Jeg skal forsøge at måle senere i dag :)

    SvarSlet
  3. Hej igen Jane
    Slangen er 37 cm om livet, og stykkerne er mellem 10 og 20 cm lange. Husk sømrum ;)

    SvarSlet